۱۳۸۹ فروردین ۱۱, چهارشنبه

چگونه به نت های خود در گوگل ریدر احترام بگذاریم؟

چگونه به نت های خود در گوگل ریدر احترام بگذاریم؟: "

استفاده از گوگل ریدر روزبه روز افزایش می یابد. این جای خوشحالی بسیار دارد. نکته هایی برای بهتر شدن استفاده از گوگل ریدر هست که کم کم بدان اشاره خواهم کرد.


یکی از امکانات گوگل ریدر گذاشتن نت هست. امکانی که به مرور زمان در بین کاربران ایرانی مورد توجه فراوان قرار گرفته.گاه نتی در گوگل ریدر گذاشته می شود که ارزشی در حد یک پست وبلاگی و حتی بالاتر از ان دارد. اما متاسفانه گوگل نت برای پستهای وبلاگی طراحی نشده. پیشنهادی دارم:


ممکن است شما چندان به نتهای خود توجهی نکنید اما باور کنید گاه بعضی از انها بسیار باارزش هستند.توصیه من این است: اگر اکانتی در جاهای دیگر وب دارد بخصوص در بلاگر یا تامبلر یا پوستروس – که این سه بیشتر به ساختار وبلاگ نویسی سنتی نزدیکترند- به قسمت setting در اکانت گوگل ریدر خود بروید در انجا بر روی تب send to کلیک کنید و از بین گزینه های موجود حداقل یکی مثلا بلاگر را فعال کنید.


سپس هرگاه نتی در گوگل ریدر داشتید که احساس کردید می تواند بعنوان یک پست وبلاگی هم مطرح شود-هرچند من توصیه می کنم این روش را برای همه نتهای خود اعمال کنید- ان را به وبلاگ خود ارسال نمایید. روش ان هم ساده است: در زیر هر مدخل گوگل ریدر گزینه ای تحت عنوان send to فعال می شود با کلیک بر روی ان و انتخاب مقصد می توانید نت مربوطه را به مقصد مربوطه ارسال کنید.


فراموش نکنید: نتهای بسیار ساده شما از دید دیگران ممکن است بسیار دوست داشتنی باشند به نتهای خود درگوگل ریدر احترام بگذارید.





"

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر