۱۳۸۹ دی ۲۴, جمعه

بی خوابی!

21.jpg
یکی از مصائب ابتلا به سینوزیت این است که با هر بار سرماخوردگی در پایان دوره، باید خودتان را برای سردردهای سینوزیتی آماده کنید. حالا آبریزش بینی و چشم درد و کسلی و غیره بماند! اگرچه بخاطر مصرف داروهای هومیوپاتی بندرت سرما می خورم و عوارض سینوزیت هم خیلی تخفیف پیدا کرده، اما این موضوع گرفتاری سینوزیتی تغییری نکرده است.
خب برای برطرف شدن این عوارض حساسیتی سینوزیت هم چاره ای جز استفاده از داروهای کورتیکواستروئیدی نیست. بدیهی است هر داروئی هم کلی عوارض جانبی دارد. بدترین عارضه ای که مصرف این داروها برای من داشته بی خوابی و سکسکه بی وقفه است!!!
این بی خوابی هم برای خودش کم مصیبتی نیست. تقریبا تا یک هفته پس ازاستفاده از دارو دچار بی خوابی می شوم. بی خوابی که چه عرض کنم، تقریبا نمی خوابم. البته سعی میکنم از استرسی که این بی خوابی می آورد با کتابخوانی کم کنم. البته قبلا اینترنت گردی میکردم، اما کم کم متوجه شدم که این کار بی خوابی را تشدید میکند و بهترین راه حل بی خوابی برای من همان کتابخوانی و همراهش گوش دادن به موسیقی بی کلام است!

75494994429534810319.jpg
اینهم یک نمونه موسیقی بی کلام مناسب اینجور وقتها!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر