۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۴, سه‌شنبه

تاپ لیست دوستانم!


جمله معروفی همست که میگه بگو با کی دوستی تا بگم کی هستی!!! امروز نشستم و لیستی درست کردم از بهترین دوستانم در زمینه های مختلف! یک لیست برای دوستان کاریم! یه لیست برای دوستان تفریحات و سفرم! یه لیست برای اقوام و فامیلی که با اونها خیلی دوستم و روابط نزدیکی داریم! یه لیست هم برای دوستان خیلی صمیمی! خلاصه با این لیستها تمام آدمهای دوروبرم رو ثبت کردم. بعد یه لیست کل درست کردم که ترکیبی از آدمهای این لیستها بود! در این لیست در واقع بنا به امتیازی که به این نزدیکان ودستان میدادم و با توجه به اینکه بعضی از این آدمها در جند لیست مشترک بودند، به نتایج اعجاب اوری رسیدم. 10 نفر اول این لیست 60-70 درصد با تصویری که از خودم داشتم فاصله داشت. واقعا خودم رو اینطور نمی  شناختم! امتحان کنید! احتمال زیاد شما هم متعجب خواهید شد! فراموش نکنید در این لیست آنلاین و آفلاین بودن و دوری و نزدیکی جغرافیائی را در نظر نگیرید.

در حال حاضر دارم برا موضوعات دیگری هم این لیست سازی رو انجام میدم!!!

۱ نظر:

  1. man fahmidam doostaye samimie man sefati ro daran ke khodam doost daram dashte basham amma nadaram,yani dar bbeine doostam chizaee ro ke doost daram va khodam nadaram jostojoo mikonam.

    پاسخحذف