۱۳۸۹ خرداد ۲, یکشنبه

ادبیات پشت کامیونی

ادبیات پشت کامیونی: "

• لاستیک قلبمو با میخ نگات پنچر نکن
• بر در دیوار قلبم نوشتم ورود ممنوع !
• عشق آمد و گفت من بی سوادم
• قربان وجودت که وجودم زوجودت بوجود آمده مادر
• شتاب مکن! مقصد خاک است.
• رادیاتور عشق من از بهر تو، آمد به جوش!
• اگر نداری باورم بنگر به روی آمپرم
• تو هم قشنگی
• کاش جاده زندگی هم دنده عقب داشت.
• سر پایینی برنده سر بالایی شرمنده!
• داداش مرگ من یواش!
• کاش می شد سرنوشت را از سر نوشت.
• تند رفتن که نشد مردی ! چشم انتظارم که برگردی.
• یا اقدس! یا هیچکس
• زندگی نگه دار پیاده می شم.
• محبت از درخت آموز که سایه از سر هیزم شکن هم برنمی دارد.
• دریای غم ساحل ندارد.
• قربون دل غریب پرستت.
• از عشق تو لیلی ........... رفتم زیرتریلی
• دنبالم نیا اسیرم می شی!
• همه از مرگ می ترسند من از رفیق نامرد.
• به مد پرستان بگو آخرین مد کفن است.

"

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر